Saturday, January 22, 2011

Aku dan tunang adikku cum bakal adik ipar yg baru 1st time jumpa....

Kenapa baru first time jumpa tunang adik sendiri? Masa masuk meminang dia ni aku tkder ker? Memang takder pun...ahaks....

Masa cuti umum thaipusam ari tu saya ke KL utk beli buku...KL jer ada buku2 yg saya nak, kalau kt area Kajang (apatah lg semenyih & beranang) jgn harap la bleh dpt. Kebetulan adik saya, Nazem nk buat gambar dan skali la kuar ngan tunang dia...Itulah first time jumpa tunang adik saya ni...time tu kat2 Sogo (cheh mcm tkder tmpt lain)...Miza nama dia.

Saya cipta kenangan ngan Miza ni.Masa beli buku kat pustaka mukmin (ambik buku punyalah byk) tp terlupa nk keluarkan duit.So tk cukuplah duit dan apalagi sesiapa yg paling dekat jd mangsa la...ahaks.. baru first time jumpa bakal adik ipar dh pinjam duit dr dia..RM50.Buat malu jer...

Lepas kt jln TAR kami ke Suria KLCC lak...kat situ lepak lama la jugak.Ramai betul org, naik rimas dibuatnya....sampai nk solat pun kena beratur tunggu tmpt kosong...tulah dh terbiasa duduk kws luar bandar yg tenang lg releks, tetiba sekali-sekala masuk KL rasa lemas pulak.....

Tapi apa pun hari itu adalah hari yg menyeronokkan. Thanx Miza for your company and your RM50...hahaha..
gambar ngan miza kt concourse Suria KLCC...blakang tu replika tanglung...mmg cantik ( kalau tk tkkan nyer nk bergambar kt situ pun...)

2 comments:

  1. lawalah bakal adik ipar pn....

    same la kite..sye pi kl pon rmas dngn orang2 rmai..hihi

    ReplyDelete
  2. yatt...kembang la idung adik saya kalau tau yatt puji tunang dia ...ahaks...

    KL mmg menyesakkan skrg...tk mcm masa saya duduk sana dulu2...time saya sekolah kt CBN (convent bukit nanas) KL kira ok lg...tk sesak sgt...cuma byk kerja korek mengorek jalan jer...

    ReplyDelete